Lotta På Liseberg!

Hej felle här!

Som jag ibland säger.. DUMMA DATA!
Jag hade laddat upp ALLA bilderna som jag tog från lotta på liseberg ;)
Är det inte klart att datan då ska stängas av? :P



Här kommer NÅGRA bilder ;)
Det kommer snart in fler, Lovar ;)







Fick lust att ladda upp denna bilden.. :P
Bild tagen av MIIIIG! xP Och fixad av MIIG XD
.
.Kom att tänka på hur mycket jag saknar E.M.D.!;( måste VERKLIGEN träffa dom snart!
Det kommer några spelningar framöver som vi kommer att skriva lite senare om ;)

.
.
.
Förresten.. Jag har ju inte breättat att jag är rödhårig nu? ;)
Har färgat håret juu :P
Och så har min mamma fixat mina naglar så dom är ASSNYGGA!
TACK MAMMAAAAAAAA<33
Det kommer kanske upp en bild på hur dom ser ut? ;)



Men nu ska jag åka och bada ;)
Hare bra alla!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0