Lotta på liseberg imon ;)

Tjooo, Felle här!

.
.
.
Idag lånade vi mormors bil så kom vi av till havet ;)
( Våran bil hade ju pajat så ;))

Vi var där tidigt på morrgonen!
Så skulle vi presis hoppa i vattnet så ser vi en blixt......sen....bullrade det till :O

Sen hörde vi mamma: Ni badar inte i detta vädret!

(*AAAAARGH! JAG VILL JU BADAAAAAA!*)

Men det slutade med att solen kom fram så vi fick badat iallafall ;)

Sen när jag kom hem så färgade jag håret.. Nu är det typ RöttBrunt!
Det blev ganska bra!

Imon blir det Lotta På liseberg för mig och lizel :)
Ska bli skitroligt!!

:)




Kommentarer
Postat av: frida

haha undra vems huved jag ser på bilden Hm kan det vara mí´tt:)

2010-07-17 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0