Lotta på Liseberg 19 Juli!

Halloj!

Nu kommer de "efterlängtade" bilderna från i måndags!
Skulle egentligen skriva vad som hände den dagen men jag orkar inte det just nu och sen så vill jag ju inte avslöja allt :)
Men jag kan ju säga att det blev en massa problem med bussar och sånt så jag kom dit två timmar efter bestämd tid :P
Men det gick bra ändå ;D

Men nu ska jag sluta skriva och ska istället lägga upp ett antal bilder ;)
Och som vanligt det e ABSOLUT inte alla bilder ;P
Plus det e © på bilderna!

Här kommer de!




Japp! Där va bilderna ;D

Riktigt nöjd med dagen! :D
Fast jag fick dataförbund dagen efter :P

Men nu ska jag dra så ha det gött och god natt !


// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0