Lite bilder ;)

Tjabba, Felle här ;)
Idag har jag och mamma varit o handlat lite kan man säga ;)
Jag köpte två par örhängen o lite annat! ( SKITNICIGAGREJOR! )




Idag vill jag hissa.......Alla som läser Min,Fridas och Lizels Blogg ;) Tack till er!

Jag vill dissa......Kusiner som snor all go glass o lämmnar kvar all ÄCKLIG SKITGLASS ÅT MIG! ( Tack ) :P

Nåja.. Här kommer några bilder som sammanfattar min dag ida ;)


MMMMMMMMMMMMMM- GLASS!
Jag kan lova att jag nästan hade ätit hälften av den glassen när bilden togs...
Det var en av dom största glassar jag mågonsin ätit!



Mmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Filmkväll! men massa godis!



Jag o mamma.. Haha xD
Bilden togs i bilen!


;)





Men nu ska jag äta mat.. ( istället för glass :@

Fast jag har ju redan ätit glass idag... D:
 ;)

Ha det gött!  Kraaaaam!//Felle



2 veckor o 5 dagar kvar......*Bilden*





♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0