I linnköping ;)

Tja alla Felle häääär!
Nu är man helt plötsligt i linnköping? :)

Idag var jag med min kompis Paulina!
Hon ringde mig och jag fick sånna skuldkänslor för jag inte har ringt henne på länge!
Och ändå ringer hon mig!
( JÄVLA as jag är! )
 
Och hon som är så snäll ;)
Så jag köpte ett fint halsband till henne och bad om henne om ursäkt ;/

Jag måste skärpa mig kan man säga!

.
.
.
Men som jag sa.. Nu är jag i linnköping hos mina kusiner

Och imon blir det grillfest :D

Ska bli jätteroligt :)







Suddig bild från när jag var i dannmarksbåten ;)

Det går inte att ladda upp fler! MUPPDATA! :@
Hahaha oj där kom dom ;)

xP

Men nu går det inte att ladda upp flera bilde jag får göra det nästa gång ;)

Nu tänkte jag vara lite social så jag får dra från datan en stund!

Ha det gött!!!

KRAM//Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0