Hemma!

Tjaaa Felle här ;)

Nu är jag hemma....Hade det JÄTTETREVLIGT dom 3 dagarna vi var där ;)
Det svåra när vi kom dit var att förstå vad alla sa... :P

Det kom fram typ en försäljare och frågade mig någonting.. jag vet inte cad.. Så jag bara stog där och sa ''Ööööööööööööööh''
Då sa han Öööööööööööööööööö??????

Haha, Som tur var så kom pappa och räddade mig xP Han kan ju lite tyska som tur är!





Det hände såklart en massa andra roliga saker där, Men jag har inte tid att skriva allt.. Så det kommer snart komma upp bilder och jag skriver lite om hur resan har varit ;)  Jag gör det nog ikväll om jag hinner!


                                                .
                                                .
                                                .



Fick också höra att Lizza och Frida hade haft det jättebra på Lotta På Liseberg!
Var det för att jag inte var där?
Var det för att Måns var där?
Jag vet inte??

Får vänta tills dom skriver om det, Jag är jättenyfiken!
Vi vill ha BILDER!!!!!!   :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0