Hemma!

Tjaa! Felle här!
Då var man hemma nu då...
Fast inte hela familjen.. Lillebrorsan e kvar xP ( Seriöst! Han e kvar i linnköping! )
Haha

Han kommer hem på fredag typ.
.
Hade astråkigt i bilen på vägen tillbaks!
Vi satt i 5 timmar.... För vi fick stanna några gånger....
Sen när vi hade kört en bit så blev det havsutsikt.....

Då började jag sjunga '' Sverige är ett vacker land ett vackert lan är sveeeerige'''
sverige', Men vafaaan! Det kommer bara en massa träd o buskar!

*Buskarna o träden försvinner*


SVERIGE ÄR ETT VACKERT LAAAAAND! (8)



XD

Ok världens dåligaste humor jag vet! ;)
o nu e jag så trött!
Sitter och Lyssnar på Välkommen hem med E.M.D.!

Lite julstämmning kan behövas ;)



Men nu måste jag lägga min innan jag sommnar på datan!

Som så gott!
Kram//Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0