Hello

Har ni det gött eller ???? hahah eller nåt :P
Jag har haft en underbar dag i dag:) har passat en liten skit hund som heter Harry...
Men jag älskar han så himmla mycket han är underbar + är han bara 9mån så man kan ju inte bli arg han:)

Han är skit sööt<3;) Men i hjälla fall när han kom var han helt crazy :O han var över allt och när jag skulle gå och möta min kompis med han så hoppade han så högt att det såg ut som han flög hahaha jag var helat scokad(stavning?) Sen gick vi hem till mig och hämtade min hund och tog en lång promenad:)<3 sen när vi kom hem var det sket skönt och sen när hundarna vaknade var det fullfört igen... hahah

men jag vet inte vad jag ska skriva på bloggen men det har la ni fatta i detta laget:P men hejda bloggar i mon med :)<3 kram Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0