HAR SÅÅÅÅ TRÅKIGT!!

Halloj!

Jag har sååå tråkigt!
Har typ inget att göra på dagarna nu -.-
Vill ut och gö nåt! Men nej då... jag får inte åka in till göteborg och jag får inte
göra det... :/
I dag ville jag åka och kolla på Lotta på liseberg men jag hade ingen att åka med
så det blev inte av... Vill ju inte åka själv för det e inte kul!
Aja ... nu till nåt roligare!

Nu på tordag så ska jag se den efterlängtade Eclipse på bio!
Lääängtar sååå! Ska bli så kul!
Jag ska även nån gång denna veckan åka in till stan och se ungdomar som sommarjobbar som "musiker" eller vad man nu ska säga. Marcus Sjöstrand e en av de :)
Ska bli riktigt kul att se honom sjunga har inte gjort det än ... men som sagt kul blir det!
Även att träffa honom igen :)

Han uppträder hela denna vecka och nästa så det kanske blir att åka in till stan nästa vecka också :)

Men nu nog av mig så ha det gött!

// Lizel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0