GLAD! :P

Halloj!

I måndags så va ju jag och Frida och kollade på Lotta på Liseberg !
Haha hade super skoj! :P
Sorry att jag har inte bloggat innan.... Jag fick dataförbud igår...-.-
Bara för att jag gick på signeringen och det tog så lång tid + att jag inte fick.... :P
(Fick skjuts hem och de väntade på mig, som vanligt :) )
Men en dag utan data va rätt okej ändå... :)
Det va ändå värt det! :D

Mer om Lotta på Liseberg kommer imon!
Har inte riktigt tid att blogga just nu och ork... + så har jag inte lagt in alla bilder än.. :)
Men imon eller på fredag så kommer bilderna ;)
Okej? :P

Idag har jag vart och sett en "släkting" eller aa vad det nu blir...spela fotboll ;) (Gothia Cup)
Riktigt nice va det i alla fall ;)
Hans lag vann med 6-1 så aa ;D

Imon så ska jag åka in till stan med Felle och kolla in lite matcher och så ;)
Kanske träffar på de dära killarna som gick fram till oss i söndags som Felle pratade om :P
haha de va riktigt roliga ;)
Eller va säger du Felle??? :P

Aja men nu ska jag fixa mig för sängen... ska typ upp runt sju tiden eller nåt... ;) :P

Så God natt och ha det gött!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0