Fortfarande i Linnköping ;)

Tjabba, Felle hääär!

Idag var jag o resten av familjen i stan någonstans i linnköping :P

MASSA REA!

Jag gjorde några riktigt bra köp ;)
Jag köpte 5 byxor för 250kr. ( 50Kr. styck! :O
Och igentligen så kostade ett par byxor 240. kr. styck innan det var rea :P

.
Dom coolaste byxorna jag köpte var helt lila ;D
Dom ska jag ha på Lotta på Liseberg har jag bestämt ;)

Skitcoola är dom!

.
.
.


Idag.....Så vill jag hissa all REA!! :D
Jag passar alltid på att köpa då.. Då sparar man ju lite pengar x))


och idag...... vill jag dissa.....Det får nog bli Magont igen ;)


.
.
.

AAAAAAAAAAH! Va jag älskar denna bilden ;)




Men nu har jag bloggat färdigt för tillfället!
Jag beundrar er ssom orkar käsa det jag skriver ;)
Tack!

KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0