://

Tjabba Felle här!

Åååååååååååååååh...Fubb på dig Lizza, Jag har ALLTID velat åka till skara sommarland D:
Får åka dit någon gång.... I mina drömmar ;)

Ska bli roligt att få se bilderna, Så jag väntar tålmodigt!


.
.
.

Aaaaah Va kallt det är! ( Har nyss haft vattenkrig, Med skitkalla vattenballonger!)
Det fick verkligen en att vakna ;D

.
.
.

Imon åker man hem då :/ Saknar såklart min pälsboll och kompisarna..... Men jag kommer att sakna mina kusiner också! D:

Så jag hoppas att vi syns snart igen!
.
Min kusin tillägger: Äh,Lägg av! ( Han vill inte tillägga någonting! )
Hehe.. Jag e eeelak :P

.
.
.
Här har vi dagens låt då!

Det är Keisha med tik tok!
http://www.youtube.com/watch?v=YEbgBKV4_Mk&translated=1


Sen har jag en till låt som jag verkligen älskar!
http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

Det är Miley Cyrus Men Party in the USA!

Dom får bli dagens låtar! ;)


                                      Men nu ska jag dra! Ha det riktigt Gött! Kram // Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0