En grymmmm låt! och lite bilder ;)

Tja Felle här! ^^

Jag ville bara rekomendera en grym låt!
Jag vet inte om Lizel eller Frida redan har ''rekomenderat låten'' här på våran blogg..
Men jag gör det iallafall!

http://www.youtube.com/watch?v=k55OamTp85s

Det är Eric Saade med Break of dawn.
En ASGRYMM låt som jag inte kan sluta lyssna på!

Den är värd att lyssna på ;D
.
.
.

Idag åker jag hem då!
(Tror jag )

Det verkar som om jag aldrig kommer att komma hem ju ;)
Fast det gör mig inget.. Bara det att jag vill ju såklart träffa alla mina saknade kompisar <3
:)

Har inte sett dom på riktigt länge nu ju!!
.
.
.

Och på måndag den 12 så blir det lotta på liseberg! :)

Men nu sitter jag vid min älskade saknade dator!
SOM HAR ALLA VÅRA BILDER!

Så jag laddar upp lite smått o gott från sommarlovet!
Ha det gött! Kram // Felle ;)

 


( Det kommer komma upp fler bilder när jag har tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0