Dissar måns? Neeeeeeeeee...

Tjabba alla Felle här nu ;)

Idag missar man måns på Lotta på Liseberg då :(

Men det händer andra grejor för mig..
ska iväg ( Tyskland )

Men Lizel och Frida får krama måns från mig, Verkligen tråkigt att jag missar honom


Hmm.. Klockan är kvart i 11.. Nu gissar jag på att Lizel antingen sitter i bussen påväg till liseberg..
Eller så är hon redan där haha.

Och Frida.. Hon har kanske vaknat? :)

.
.
.

åh igår kväll kollade man på filmen Ondskan...
Haha, Fick reda på att Danny var med i den filmen... ;)
Haha, Lite seg får man vara! Jag visste ju inte det innan!

.
Och så var jag och Lizel i stan!
Gotia Cup ( Eller hur det stavas) Har ju börjat nu ;)

Så det var mycket folk där........

Då kom det fram 3 killar som inte var från sverige.. Dom var nog från ööööh??
Så dom börjar prata på engelska med oss...

Uhm... Det var riktigt läskigt

.
.
.

Men jag måste börja fixa iordning nu jag ska dra om..typ 3 timmar -.-

Men jag hoppas att alla får en jättebra dag!
Håller tummarna för att det blir bra väder för Lizza o Frida!
SOLEN VART ÄR DU!?

Så hoppas jag på att det inte kommer att blåsa för mycket idag ;)


Kram//Felicia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0