BLIR SÅÅÅ ARG!

Tjabba, Felle här.....

Klockan är prick 12, Och jag är skitsur!
Jag hade ju planerat att åka md Lizza och se på Marcus.... Men så blev det ju inte.. Åkte till åby... 10min innan jag skulle åka så ringer lizel mig *Panik*
E.M.D............Kommer............Till..............Vårgårda.............

VAF**N! KUNDE DOM INTE HA KOMMIT MED DET TIDIGARE KANSKE!?

Så idag vill jag dissa E.M.D....... Dåligt! Man kan inte berätta sånt 2 timmar innan man ska uppträda....Dåligt.....
Men ni är ändå dom bästa! Men lite kritik måste ni få för detta!!

Och idag vill jag verkligen hissa min kompis Paulina som höll ut med mig hela dan!
Jag hade skitskojj!



.
.
.


Imon...Blir det Nordstan med Lizza! :D

Godnatt på er alla! DRÖMM SÅ SÖTT!//Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0