Blir inte riktigt som hade tänkt sig!

                                         Halloj alla där ute :P
Lizzah här då!
Idag skulle jag ju åka och se Marcus uppträda men så blev det inte -.-
Skulle ha missat bussen och så dels så började regna! och inte lite heller ganska rejält! -.-
Så tänkte nä det e nog ingen idé ... Men jag och Felicia åker imon för att kolla på honom istället!
Det blir nog mkt roligare!
Än att stå och kolla själv ;)

Idag så såg jag Eclipse!
Asso den va riktigt grym! Den va mkt bättre än 1:an och 2:an!
Åhhh.... längtar tills fjärde filmen kommer ut!

Nu ska jag snart ta och lägga mig... oj e klockan bara 22.39...:P
Det va inte så sent ändå... :P
Aja ska upp tidigt imon ;)
Ska hinna duscha och sånt innan jag åker in till stan ;)
Imon kommer det ett gäng bilder ;D

Så hörs imon!

Ha det!

Kram// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0