Bada o Sola o Längta!

Hej alla! Felle här! Vet, Har inte kunnat blogga på ett litet tag nu! Men nu är jag här ;)
Är fortfarande hos min mormor med mina kusiner så jag kan fortfarande inte ladda upp bilder!
 ( Har ju inte dom bilderna på datan! )

Idag var jag och badade!
Det var faktist SKITVARMT i vattnet! :O

Och idag så kom jag att tänka på att jag snart måste börja bestämma villket Gymnasium jag ska välja!
( Lite tidigt att försöka bestämma det nu, Jag vet! )
Men det kan ändå vara bra att börja planera :P

Ville söka till ett musikgymnasium Som rytmus Ellr. Nått.. :/

Isåfall måste man börja skriva låtar! ( Försöka skriva låtar! )
Börja spela något instrument! ( Ska börja med gitarr kanske! ) ( Men vill kunna piano också :P )

Men det är fortfarande för tidigt för att börja med det nu!

Vet inte varför jag skrev så... Men alla som läser vet att jag skriver lite onödiga saker ibland ;)

Men,Ska dra nu!
Hör av mig imon!
( Om jag kan! )

Ha det bra! // Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0