tillbaka!

Tillbaka igen!

Matte och Rabih gick vidare!!! YEY! ;D
Hejar också lite på Kling och Da Silvia och även de gick vidare :D
Träffade Da Silvia i december han va jätte snäll !

Aja ... nu till nåt annat... om jag kommer på nåt annat xD

Just det! Felle och Fridah håller på planerar eller aa håller nåt hemligt för mig!
och de säger at de inte ska berätta! JAG VILL JU OCKSÅ VETA! :O
Men ne då... fast nu säger Felle att det e en överraskning för mig till min födelsedag! Och hmm.. aa gissa .. Det e hur låångt kvar tills dess!
Det e typ nästan 4 månader dit! Och de tror jag orkar vänta!
Det dumma e att de håller på fnittra och sånt! -.-

Aja få se om de kanske försäger sig eller nåt.. ;)
Fast om det e en överrasknings så blir det nog inte kul om jag får redan på det innan... tänk om jag inte blir lika glad eller så överraskad eller nt ... aja ...

Skulle tipsa om en låt men får inte upp youtube nu så jag skiter i det ...
Lägger upp en bild istället! ;D
Nehe nu gick det inte lägga upp bild heller!
Internet muppar sig ... aja får la ta det imon eller senare...

Men nu ska jag fixa lite saker så ni får ha det gött!

Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0