SORRY!

SORRY!!

Att jag inte har bloggat! Som ni nog vet så träffade vi Erik Grönwall och Calle Kristansson för några veckor sen..
Jag kunde tyvär inte blogga efter... för det hände nåt då och jag var väldigt nere och ledsen ...men nu e allt bra igen! Sen så förra veckan kunde jag inte heller blogga tyvär!

Fredag där så hade jag inte riktigt tid och så.. var fortfarande lite nere.. sen så på lördagen så var jag på fest!
Sjuk roligt va det i alla fall! Sen så söndagen var jag lite borta och typ orkade inte göra så mkt..
Var så trött efter festen så jag var helt seg den dagen!

Och så denna veckan har jag tyvär inte heller hunnit! Det har hänt så mkt !
Fredagen var jag lite borta och så hann jag inte kollade på let's dance! ;)
Och så igår var jag på fest och kom hem sent så då kunde jag heller inte blogga !
Och nu till idag så bloggar jag äntligen efter två veckor! :)

Får ju som sagt bara använda datan på helgerna -.-
Det e också mkt i skolan nu..
De ända dagarna jag e ledig på e måndag och fredag.. Knappt på måndagar för då gör jag läxorna och så -.-
Ska försöka blogga mkt mer! Vet att jag har sagt det innan men jag försöker verkligen!

Nu måste jag dra! Måste fixa mig för att lägga mig.. klockan börjar bli mkt!
Ha det gött tills vidare! Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0