HEJ:)<3

Fridah här :) sorry att jag inte har kunnat blogg :( har inte kommit in på bloggen men nu gör jag det :) som sagt i morgon är det skola:( världens  tråkigaste plast:(  Men i dag har jag varit hos min kusin för hon fyllde år :)
Sen när jag och min familj kom hem sjung jag och min lilla syrra singstar :)<3 hon har en grymt vra sång röst :)<3
Sen så satte jag mig här hahah:) vet inte vad jag ska skriva mer:) Joooooooo Matte är ju med i let´s dance och det går ju jätte bra för han:) Men jag gillar inte det är Tony gillar han eller joo då får Matte<3 höga poäng från han:) Men jag hatar han där Tony jhahah jag kommer ingen vart med det jag skriver:)

Jag slutar i stället att skriva herrå kram Frida



Just det ja, innan skolan började träfffade vi Erik G och Calle :) + så gick jag på bio med min lilla syster och pappa ¨på New Moon den är bäst :)<3 kram igen från Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0