6 januari! Snart skola då :(

Tjena!

Snart e det skola ... Redan imon börjar jag och Felle .. Fridah o andra sidan börjar på måndag!
Värsta fuskit!
Ajaa.. får leva med det...
Men då när vi har börjat skolan igen så blir det mindre bloggande för min del...
Får inte vara inne vid datan på skoldagar -.-
Aja men ska försöka blogga mer än vad jag gjorde innan i alla fall..

Få se hur det blir med det... Jaa vad ska jag mer skriva om?
Ja just det!
På lördag så e jag, Felle och Fridah ute på äventyr! ;D
Då ska vi träffa Erik Grönwall och Calle! :D
Ska bli jääätte kul! Fast det e inte helt säkert jag får men det tror jag..
Det e bara att övertala mina föräldrar... ;)

Detta året har börjat jätte bra! Egenfört (stavning?) förra året !
Känner på mig att dettta kommer att bli ett år jag kommer sent att glömma!
Massa äventyr, nya kompisar, saker att få och massa annat!
Grymt ska det bli ;)

Det var allt för nu! Ha dt ! Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0