2010!

Tjena!

Sorry att vi inte har bloggat så mkt...
Det har vart så mkt det senaste... Har inte hunnit blogga..
Felle ska blogga snart säger hon... Fridah kan tyvär inte blogga för hon kommer inte ha tillgång till datan på hela veckan ungefär...
Jag då har vart ganska trött och inte orkat blogga eller så har jag inte haft nåt att blogga om...


Tänkte blogga igår men allt försvann! Och jag var tvungen att stänga av datan -.-
Men nu e jag här... !

Hela dagen idag så har jag vart hemma... har städat och ska ladda ner bilder på en dvd skiva...
Det tar hur låångt tid som helst det ju!

Det tar nog två timmar till eller så..
Hoppas det går snabbt!
Ska också bränna bilder och videor från alla spelningar jag va på förra året och en annan för bilder på kompisar och sånt jag har tatt kort på..


Det var allt för nu ... bloggar senare ikväll tror jag... ska försöka !

Ha det Gött ! Kram Lizzah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0