tja

Det var skit länge sen jag bloggade jag vet. förlåt ;( Men det har hänt som mycke dommma måndera..... 3 Feb fyllde jag 15år och jag känner mig skit gammal :( .... Det jag fick i present var, En keybóard, sista Twiligt boken,blommor,en tavla,en skiva.m.m jag hade en jätte bra födelse dag...



Men nu till det viktiga jag fatar inte hur Matte<3 kunde hänga löst i Let´s dance... Jag blev jätte ledsen när han stog på trappan men sen blev jag lycklig när han gick vidare:)<3. Just det han där  Willy han måste ut i Let´s dance snart han kan ju inte ens dansa... Till er som gillar Willy. Jag vet att ni tycker att han är go och sånt men han pasar inte in på dans golvet. Han kan ju inte ens dansa:O. räker det inte med att han är med i bygglov. Let´s danse är inte en lek asså det är en tävling. Snälla rösta på en i stället som kan dansa snälla.



Jag såg ju på Mello får 2 veckor sen och då fick jag en ny I dol nämnligen Eric Saade<3
Han är en grym sångare och han fick ju mäst röster:)<3 Han är bara 19år och har en sån röst han är grym. Jag har faktist set han när han var med i Tv serien på DisneyChannel "my camp rock" han verkar skit snäll och det hoppas jag att han är ... Ska träffa han i år :)

och dagen i dag då XD jag vad med en av mina kompisar i dag som hete Heidi och hade skit skoj med henne. Vi gick ut med Texas  och lekte med han. Sen gick Heidi hem vid kl 3. Sen vid 18.45 gick jag ut med Texas igen och här kommer några bilder på han XD


ja hahah han fick har lite reflex saker på sig som man kunde se han när man gick ut XD


men måste dra nu ska se mello herrå

kramar Haren"Fridah"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0