SPORTLOV ! <3

tjenare ;)

sorry att jag inte har bloggat .... andledningen e att jag inte har hunnit och dels för att jag inte har kommit in på bloggen för någon konstig andledning... men nu e jag tillbaka!
Denna veckan har jag sportlov!
Jätte skönt! Få slappa hela dagarna :D
Hittills har jag inte gjort så mkt... i lördags så va jag hos min kusin och va där medans min familj va på nån fest..
ville inte hänga med för jag ville kolla på mello och dels så sa min mamma att jag inte skulle för det skulle kosta 200 kr i inträde för det va en fest som hölls av en förening som samlar in pengar till fattiga barn i manila...

och i söndags så va jag och hälsade på fridah och hämtade min matte bok som jag hade glömt hos henne förra veckan xD
och efteråt så va jag på fest...

men annars har jag inte gjort så mkt...

har haft ganska trökig.. Felle e i åre och åker skidor.. -.-
skulle vilja va med henne denna veckan men hon kommer inte hem förän på lördag -.-
vi måste börja öva inför ett uppträdande vi ska göra på en fest.. xP

Aja nu i veckan kanske jag ska gå och kolla på några artister som kommer ... få se hur det blir med det...
men nu måste jag dra... ska börja fixa mig för att lägga mig

ha det så bloggar jag mer imon !

Kram Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0