Dop + Spelning = Hektisk dag! :O

Nu kommer bilderna och lite om Dagen! ;)


--------------------


Lördagen 4/12-2010 = Dop+Spelning!

Jaa... Dagen började med att jag gick upp klockan 6 xD
Och trött som jag va .... fixade jag mig ordning... :)

Ca 7.20 så hämtade Felles föräldrar mig upp och vi åkte till lerum som vi där skulle ta tåget till göteborg senare :)

Vi kom fram runt kvart i nio :P

och det såg ut så här xD



Haha trodde att det skulle vara fler fans där men så fel jag hade xD
Jag och Felle va först på plats! ;P

Efter en stund kom Frida och vi höll på stoja och så som vi brukar ;P

Sen efter några få timmars väntan så blev det dags..!
Först va det lite soundcheck men sen runt 11 så va det dags! :D

Konfranciern Paul från Vakna med the Voice! :D



Först ut va gulliga Daniel! :D



Sedan va det dags för coola Elin :)



Sedan kärleksfulla Geir! :P



Efter honom kom chamören Andreas! :D



Sedan kom den cooola bruden Linnéa! :D



Men när Linnéa uppträde så va jag tyvärr tvungen att gå för jag skulle ta spårvagnen till frölunda för att gå på dop...!

Så jag sa hejdå och gick :)

Kom fram till dopet och även där va jag fotograf och tog bilder ;)



Dopet tog bara en halvtimme! :O

Värsta snabbt ju...! :O
Trodde typ att det skulle ta en timme eller nåt men nehe :P

Vi käkade och hade det allmänt gött :)
Jag va dock den ända i min ålder ... så aa .. inte direkt JÄTTE kul att va där men jaa klart man åker dit ändå!
Det e ju inte varje dag ens kusins barn döps ;)

Men efter en ganska lång övertalan så fick jag åka tillbaka till nordstan för att se Idolerna ;)

Som Frida och Felle va och väntade :)

Precis när jag kommer fram till Felle och Frida inne i nordstan och träffar de igen så säger de att vi ska gå och träffa Andreas Carlsson och ja ba ahaa...okej ... visst...! :P

Så jaa det blev att träffa Andreas Carlsson också ;P






Hahaha när Andreas frågade om vad jag hette när han skulle skriva autograf så trodde han att jag sa Giselle istället för Lizel! xP

haha xD

Aja efter mötet med Andreas så va det dags att gå tillbaka till scenen där Idolerna satt och signerade...
Men jag hann tyvärr inte gå upp :/

Men efter en liten stund väntan så sjöng idolerna igen! ;)

Fast vi hade jätte dåliga platser dock för att vi stod i signeringskön :)
Men aja vi hörde i alla fall ;)

Olle va ju också där men jag hann inte ta kort innan men det gjorde ju inget hade ju träffat honom helgen innan ;)



Men det blev i alla fall några få kort :)
Efter idolerna hade sjöngt igen så va det dags för signering...!

Men de stängde kön precis innan oss... Va la typ två pers framför oss... -.-

F*n va besviken jag blev... aja :)

Idolerna skulle gå mot hissarna som artister brukar åka upp i ... Så vi skyndade oss dit...

Jag hann tyvärr inte få nåt hejdå eller kram men Felle fick typ en hejdå blick eller nåt sånt av Linnéa! ;)

Hahaha sen så gjorde Daniel min dag..! <3
Så guldvärt...! Haha hans min när jag stod och vinkade till honom xD

Hahha jag, Frida och Felle stod och vinkade till honom men han kunde inte vinka tillbaka för han hade händerna fulla av saker från fans så han va lite kreativ och gjorde nåt annat kul ;P


Här är en MASSA Läkerol som jag fick där! ;P


------

// Lizza

Kommentarer
Postat av: Andreas J

jag var tydligen den ända som inte såg idol i år

2010-12-16 @ 12:32:55
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0