tjabba

Fridah här i går var vi och såg I dolerna Olle Hedberg, Andreas Weise, Daniel Norberg och Geir Rönning....
Dagen började med att jag skulle till skolan och städa sen spelade vi sällskaps spel :D och jag slutade kl 11 :D <3


 Sen åkte jag och simmade i 2timmar :O
 lång tid jag vet..
Jag har inte kunnat vända när jag simmar ryggsim men nu kan jag de jippe :D<3
Sen gick jag ner till frölunda torg och väntade i en evighet sen kom Felles mamma
och så satt vi där och väntade på Felle och Lizzah och till sist kom dom jippe.

Så satt vi där typ i 2 timmar och väntade på I dolerna till sist
Kom dom jag bara Olllle <3 ;D
Sen när dom hade spelat klart var de signering och det var skit lite folk där :O
När Lizzah jag Och Felle kom upp på signerings golvet
OBS jag skriver bara vad dom sa till mig :D<<<<
Daniel: Hej
Jag:Hej:D
D: Jag skrev ett hjärta under atuografen men jag hoppas inte att de gör nåt jag bara nej då :D
D: hahah va bra :D<3

Sen gick jag vidare till Olle:
Jag: Hej
Olle: Hej
jag ger han signerings blocket.

Han signerar de sen ger jag han en bild som han ska signera som han har fått innan . O:
 
OMG de är ju med, jag kommmer i håg dig:D
J: OKi:D får jag ta bild med dig, han bara självklart.
Sen när jag kollar vad Lizzah och Felle har tagit i vägen så är dom vid Weise som är sist
jag bara Lizzah,,
Hon bara oj förlåt..
jag bara Hmm hur ska jag ta bilden med dig då Olle??
Geir säger kom och träng dig in i borden jag bara okej ;D
Sen sitter jag brevid Olle Och Geir :D
Lizzah tar Bilden och sen frågar jag Olle om jag får en kram han bara självklart...
hahha När jag kramar han han bara Kram kram :D <3

Sen gick jag vidare till Geir och Weise...

EMD skulle ju komma 2 timmar senare så vi satte oss och väntade.

När den hade blivit 8 så hade EMD åkt vilse i taxin de visste vi för han som lede pogram
saken sa att han hade pratat med mattias precis och då sa han så..
10min efter kom dom :D och Gud asså jag skrattade i hjäll mig dom var skit roliga :D

Danny och Matte i hjälla fall Erik var sjúk:(
På signering :

Mattias; Hej
JAg: hej:D
M: Vad heter du?
F: Fridah..
M: Okej, Han skriver på deras julskiva till frida kram och sitt namn;D

sen ger jag han en bild som jag har målat av honom som jag ville och signera.

Matte: de är ju jag ,
naaww Matte 4 ever :D<3

Han skriver sitt namn och kram och ett hjärta.

Sen tar jag upp en planch med Matte på,
M: ååå vad är detta, just de jag de är de :D
Frida var det va
J: Ja :D Han skriver. pussochkram till Frida ,,,
Matte och ett hjärta.

När jag såg att han skrev de fick jag panik :D

Sen frågade jag om jag fick ta bild med han och han bara självklart.
Sen när jag hade tat bilde med han frågade jag om kram och de fick jag med;D
och han bara när vi kramades hade så bra och godjuloch gott nyttår
och jag bara du är bäst Matte:D <3

Sen gick jag vidare till Danny och han skrev på albumet
och skickade vidare de till erik.. När jag kom fram till erik.

Erik: Hej
Jag: hej :D
så sa han nått som jag inte hörde.
E: du är rikigt sööt i dag :D
J; tack;D Erik kan jag få en kram??
E: självklart med de är med egen risk jag är sjuk :(
J: det skiter jag i.

så jag kramade han och när vi kramades sa han Hejdå sötnosen
och han en rikigt godjul och jag bara du Är bäst.

Sen när vi skulle åka ropade jag på erik och Felle jag och Lizzah fick släng pussar :D<3

det var den bästa dagen och detta kommer jag aldrig glömma :D
Och i dag då hade jag skolavslutning s¨å skönt...
mina klass kamrater och rikigt bra på instrument :D <3

Men måste dra nu ciao ciao bilder från går dagen kommer senare de fynkar inte lägga upp några nu ciao caio Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0