Nervösiteten stiger ! Dagens låt!

Felicia här!


Imorgon är det inte villken dag somhelst, Det är Lucia.
:)

Är jättenervös! Vi har övat en enda gång! påriktigt och Imon ska
vi öva en enda gång till innan allt börjar påriktigt!

Vi har inte ens testat att köra med tända tjus, Det får vi ha när det riktiga börjar!
Men, Tänk om man tar eld på något eller någon!?
Eller om någon tar eld på mitt hår?

.
.


Hihi är lite slarvig och har inte lärt mig än vad jag ska sjunga så jag ska ha en fusklapp!
:P

...........

När jag är nervös så lånar jag lillebrorsans kamera och fotar!


Försöker även spela lite gitarr! Men en sträng saknas! *Lycka till!*



Dagens låt! :D

Hitta fler artister som JuntanMyspace Music
Juntan är en grupp som jag hörde på Lusserock! Dom var faktiskt jätteduktiga! :D



Kraaam//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0