Lite allt möjligt!

Heej Felicia här!

Igår var jag och massa andra roliga människor på Lusserock!
Det var verkligen toppenkul att dansa och kolla på massa band!

Sen så var det Idol på storskärm......Såklart skulle Jay vinna!
Men jag tycker att Minnah gjorde finallåten bäst! :)

Det hela slutade klockan 12.00....Men jag åkte därifrån halv 2

Eftersom min pappa jobbade där så fick jag hjälpa till att städa,Sopa mm..
Fast det var det värt när man fick träffa alla som hade uppträtt! :)

ca. 20 över 2 kom vi hem!
.
.
.

Idag därimot så blev jag väckt halv 10, Först så åkte vi till ett cafe för att fika och sedan
dra ner till frölunda torg!
Det var så sjukt mycket folk där så vi virrade runt i en halvtimma för att hitta en parkering! :P

Men allt slutade bra och vi gick runt där hela dagen!

.
.

Just nu så är jag jättetrött! Ska vila ut ordentligt tills på måndag........

.......Då det är Lucia.......
Tyvärr så blev inte jag Lucia, Den bästa förtjänade att bli det mer än mig!
Men jag är ändå nöjd eftersom jag ska sjunga hela 9 ord helt solo! :P


''Vår Långa Vandring Är Över, Stjärnan Har Stannat Här.''

-Haha det ska jag sjunga!


Det kommer upp bilder från Lusserock och annat snart!
Kram!//FELICIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0