Jay och Minnah i Nordstan :)

Nu sitter jag då hos min kusin då... och firar nyår! ;)

Har typ inget att göra så jag bloggar lite snabbt om gårdagen ;)

Det började som vanligt med att åka in till stan..! :)
Fast utan Felle denna gången T_T

Aja kom dit och där var Cicci efter en liten stund kom även Frida..! :D

Hehe jag gav de deras julklappar..!
Haha deras reaktioner..! xD

Jag gav Frida Måns nya julskiva..! :D
Och till Cicci så gav jag en planch på Oskar Linnros och en julhälsning från självaste Andreas Wijk! ;)

Hahha Cicci reaktion xD
Såå kul! :D
Det va verkligen jätte kul att se att de tyckte om de så mkt ! :D

Hihi.. x)

Aja runt 14.00 va det dags och Jay och Minnah kom! :)



De sjöng två låtar var... :)
De var riktigt duktiga måste jag säga ^^

Sedan va det dags för signering fast vi bara tog lugnt...och ställde oss där inte direkt :)

 Iväntan på signeringen



Sedan va det dags uppe på scenen...
Först så satt Jay..! :)
Det blev typ ett hej och lite snack med honom och sedan blev det även en bild för alla oss tre :)
Just det.. Jay kom ihåg Cicci (och förmodligen mig med för jag vad med henne där och tog kort :P )
och hennes teckning som hon gav sist i centralen .. haha han sa
att han hade teckningen i hans gitarrfodral.. :)



( Bilden på Frida och Jay kommer .. Tror nog att Frida vill ladda upp den själv ^^ )

Sen gick vi till Minnah..! :)

Och här kom en chock för mig...!

Minnah ska precis börja skriva autograf till mig men hon stannar upp och kollar på mig och säger typ:
" Jag kommer ihåg dig... ska jag göra det? "

Haha xD
Jag sa till henne att aa att jag va i nordstan sist hon va där och uppträdde och det va jag som frågade henne om hon kunde hälsa till Felicia... :P

Haha när jag sa det hon ba " just det...! " och började flabba xD

Och nu va ju inte Felle med den här gången heller så jag frågade om Minnah kunde hälsa igen och det gjorde hon så gärna :)

Hahaha det gick i alla fall mkt bättre den här gången än sist xP

Sedan blev det en snabb bild med henne för mig och Cicci :)



:)

EFter gick vi ner från scenen och bara chillade... :)
Sen så såg vi att Jay och Minnah började gå så jag tog i alla fall chansen så jag stannade Minnah och
tackade henne för hälsningen och fick en kram :P

---

Jaa det va våran dag :)
jag förväntade verkligen ingenting .. Jag va mest där bara för att träffa Cicci och Frida :)
Så jaa.. jag blev verkligen chockad över att Minnah kom ihåg mig :)
Så jaa dagen blev väldigt lyckad :)

Så tack Frida och Cicci men även tack till Jay och Minnah..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0