I Linnköping ännu en gång!

Hej alla Felicia här!



Igår klockan 4 kom jag och familjen fram till linnköping! Och det har hänt en massa roliga saker sen dess!



1. Jag har läst 2 böcker....''The secret för ungdomar'' och ''the secret'' 
Dom är faktiskt de otroligaste böcker jag nånsin läst!
Mitt tips är verkligen...LÄS LÄS LÄS!
Den har verkligen ändrat mitt sätt att tänka och om man verkligen tror kan man uppnå PRECIS VAD SOM HELST!
( The secret för Ungdomar är lättast och roligast att läsa! :P





2. Har ÄNTLIGEN fått se ''Karate kid!''

Älskar låten i slutet med justin och Jaden :P



3. Har fått en ny jättesöt bok att skriva autografer i!
4. Fått jättesnygga kläder som jag ska ha ikväll..

Det kommer att komma upp bilder från idag! :P

Kram OCH GOTT NYTT ÅR! //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0