hello

Fridah här :P asså jag kan inte fatta de Felle ska åka bort i från oss noo :( jag kommer att döööö :O  Lizel med :D <3 Felle lämna oss inte :'/.. Men i mon i hjälla fall ska jag Lizel och Cicci åka och se Jay och Minnah jippie och de är sjukt tidigt kommer vara död :'/ men vad gör de :P   dagen i dag då Heidi och jag åkte hem till ELisabeth för att hon skulle hjälpa Heidi med hennes dator :) Sen satt vi där hela dagen.. När dom  satt vid datorn så satt jag och kollade på hennes coola fiskar :P <3 jag bara kan jag få dom men hon bara nej :( Men bajs


Men  i hjälla fall jag flummar just nu för att jag är trött :/ Men jag bloggar mer i mon :)<3

Kramar till alla sötnosar där ute från fridah :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0