God Jul!!!<3

Hej Fridah här i morgon är de julafton och de är säkert mycke att göra innan dess jag är klar med allt i hjälla fall. Ska till pappa i mon och fira jul och sen på juldagen ska jag fira jul hos mamma :D <3 ....  Dagen i dag då jag klippte av håret :D jippie :D sen bakade familjen och jag marshipan (stavning?) grisar och sen spelade jag Mario Brows på wii ett 1 timma sen sjung jag 10låtar på sing it spelet som till hör wiiet sen åt vi julgröt och de var svin gått och drack redbull till det. sen så kollade vi på Planet 51 en barn film -_- men var tvungen för min lille brosas skull:/
Och nu sitter jag här och skriver :P orkar inte berätta mer är ganska trött ... Men i mon kommer jag att blogga mer och lägga upp vad jag fick i julklapp bilder på de :D  Men nu kommer de lite bilder från EMD spelningen och sånt :P





ciao ciao :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0