både glad och ledsen.... :S



Julkonsert med rytmus = gick åt skogen.... fick inte åka dit... :(

E.M.D. + Idolerna i frölunda = YAY! :D Fick åka !

Så aa jag e både ledsen och glad samtidigt!

Ville ju träffa alla på rytmus... men aja blir la nästa gång... :)
Fick ju ändå ett roligt svar från en viss Andreas så jag e glad! :D

Sen så fick jag VG i SO och sen imon så blir det att se/träffa E.M.D.! :D

+ Idol- Olle- Andreas, Geir och Daniel! :D


Så aa det blir nog toppen dag i alla fall :)
Bloggar imon på plats så... ha det BÄST tills dess ;)

// Kram Lizza

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh -.-

Varför händer allt kul när jag inte kan!! -.-

2010-12-16 @ 06:50:22
URL: http://ceciliatornlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0