tjabba tjabba

Fridah är jag vet det ´var riktigt länge sen jag bloggade nu  sorry men jag har inte haft tid och ingen lysst i dag avlivades en hund jag kände och 2 veckor sen dog en med jag kan lägga ut en bild på den hunden sen han heter Bosse och blev bara 4 år och 3 dagar stackarn och den hunden som avlivades i dag var 6 år ....
 

Men i hjälla fall dom veckorna jag har varit borta från bloggen har jag haft skoj varit med kompisar träffat Alexander Rybak,Måns Zelmerlöw,Eric saade och Ola Svensson , Broken door

och sätt Rebound ,Ola, EMD , Broken Door, ´Darin Erik och erik m.m
på RixFm Festivalen. Lägger inte lite bilder på det med ::p
Hahah det blir många bilder i dag...

här kommer bilderna P.s jag lovar ska börja blogga mer...+

måste lägga mig nu kommer kanse nya bilder i mon om jag får sitta vid datorn och om jag hinner ska i väg och handla lite skol saker tills i mon tjabba då ses

Kramar Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0