Städ-dag idag.....Trååååååååååååkiiiiiiigt

Tja, Felle här!

Idag......Städdag........
Trååkigt!
.
.
.

Resten av alla E.M.D. Bilder kommer upp lite senare,
Jag tror även att Lizza och Frida kommer att ladda upp lite bilder från Rix fm festivalen sen!
Ni får leva med mina bilder sålänge ;)

Man fick lite panik när man såg Erik, Matte och Danny komma ut på scenen....
Hade ju inte sett dom på nästan ett helt år..
Dom hade förändrats en aning..
( Lite snyggare hade dom blivit enligt mig ;))
<3


Hur suddig bilden än e så älskar jag den...<3

Erik Segerstedt är BÄST! :)

Men nu måste jag städa -.- Ha're gött // Felle

Kommentarer
Postat av: Jessica

ERIK SEGERSTEDT ÄR BÄST!!!

2010-08-17 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0