Sista dagen på sommarlovet....

Jahopp... då va somarlovet snart slut... :/

Sommarlovet har faktist varit ganska nice :)
Även om det har gått upp och ner :)

Under sommarlovet har jag :

- Träffat en massa underbara personer både nya och gamla bekanta ;)
- Fått nya kompisar
- Fått uppleva en massa nytt
- Vart på Skara Sommarland
- Vart och sett på Lotta på Liseberg flera gånger
- Sett flera av mina idoler uppträda

och så har gjort en massa mer :D

Jag har även fått ett bättre självförtroende :)
Har alltid varit den tysta tjejen men nu känner jag att jag vågar mkt mer :)
Så nu e jag grymt taggad inför det nya skolåret och ska plugga och kämpa på som en galning (haha)

Aja det här är det näst sista inlägget för det här Sommarlovet ;)
Fast lugn kommer fortsätta blogga ändå :P

Dagens låt kommer upp om en liten stund så håll utkik! ;)

OCH TACK SÅ MKT ALLA SOM HAR GJORT MITT SOMMARLOV SÅ BRA SOM DET BLEV! :D
TACK TACK TACK ! :D

// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0