Sen morgon :P

God Morgon! Eller kanske god förmiddag eller??? :P

Haha vaknade för typ en timme sen :P
Har för en liten stund sen ätit frukost xP

Idag då ska jag på min andra teori lektion.... undra hur det ska gå! ;O
:P

Nämen det går nog bra :)
Nu är det även en massa spelningar på G!
SKA BLI HUR SJUKT KUL SOM HELST LÄÄÄÄÄNGGTAR!
Skulle egentligen åka imon och se Saade men det kostar runt 160 kr för att komma in så ja det sket sig... -.-

Men jag ska nu på fredag troligvis till Liseberg och kolla på PETTER! WOHO!
Såg ju honom förra året han va riktigt grym! men jag va tvungen att gå så jag fick inte se hela konserten -.-
Jag som stog längst fram vid staketet :(
Aja :P

Nästa vecka blir det fullt upp! och då menar jag FULLT upp! Ska åka in till stan nästan varje dag! :P
Men det ska bli riktigt roligt ;)
Det e ju kulturkalaset ;)

Man vet aldrig heller vem man kan träffa på där....;P


// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0