Nu kommer ........!

Halloj!


Nu kommer de "efterlängtade" bilderna ! :P
Orkar inte direkt gå på detalj om dagen men jag skriver lite ändå :P


Det började med att jag och Felicia tog bussen 10.25.
Väl i bussen hade vi rätt skoj :P
Satt och pratade som vi brukar :P

Vi kom dit runt 11.10
Satte oss och så började den långa väntan :P

När vi satt och väntade ringde våran kompis Louise upp och plötsligt så va hon på väg till Liseberg :P
Plötsligt så kommer kameror upp och vi började vi ha en foto duell :P


Vi tog även ett kort tillsammans :)

Efter en lång väntan med mkt skratt så blev vi insläppta och vi fick bra platser :D

Så här nära va vi ;)



Satt på andra raden framför soffan :)

Efter ungefär 20 efter insläppet så börjar genrepet ;)



Efter genrepet så gick vi och köpte lite mat och godis :P
Efter ännu en väntan som dock va inte lika lång så började allt! :D




Under sändningen eller så va det i pausen e inte riktigt säker men i alla fall så visade jag min Rigo skyllt till Rigo :P
Haha han tyckte den va nice och gjorde tumme upp :P

Efter sändningen så hade jag och Felle rätt bråttom för vi skulle ta först spårvagn och sedan buss hem....
Men vi stannade ändå kvar ...:P
Precis efter programmet slutade så sprang vi fram till trappan....Där artisterna va och skulle slänga sina buketter som de fick :)
Så vi ställde oss precis vid trappan... Rigo såg mig... så jag ropade på honom och visade honom en penna och skylten och jag frågade om han kunde signera min skylt...
Han ba: Visst okej men jag måste skynda mig :)

Så han signerade och precis när han hade signerat frågade jag om jag fick ta kort med honom
han ba: Visst men jag måste skynda mig :)

Så jag gav kameran till Felle och när hon skulle ta kort så blixtrade till och hon gav mig kameran men då såg jag at det blev inget kort... så jag frågade Rigo igen medans han va på väg att gå han ba okej  :)

Så jag gav kameran återigen till Felle och denna gången blev det en bild! :D



Bara ignonera mig så :)

Efter bilden så gick Rigo backstage och vi skyndade oss fram till där artisterna brukar signera :)
Efter en liten stund om Rigo igen men han hann inte komma till oss :/
Så Felle fick ingen autograf av honom :(
Aja efter nån minut efter Rigo kom så kom Anna ut och det va henne vi väntade på :)
Felle ville ha hennes autograf och ha ett kort med henne ... Vi hade lite problem först... för hon gick åt motsatt håll så vi fick lite panik för vi va tvungna att ta spårvagnen ganska snart så vi gick dit hon gick .... och vi ropade på henne och efter de som stod framför oss fick autograf så plötsligt står vi framför henne :P

Vi fick autograf och bild med henne och sen fick vi bråttom till spårvagnen :P
Vi hann som tur till spårvagnen och bussen :D
Så hem vägen på bussen så var vi jätte glada och nöjda ;D

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0