Nu kommer bilderna från i måndags :)

Innan jag lägger mig så får ni lite bilder från i måndags och lite vad som hände ;)


Det började med att jag fick PANIK!
Jag fick inte åka från början men allt löste sig till slut som tur va ! :D

Tog bussen in och väl i liseberg mötte jag upp Cecilia, Frida och Felicia..
Blev lite komplicerat innan men det löste sig ändå :P

När de släppte in runt 16.30 så knuffades alla och trängdes men det gick bra vi fick jääätte bra platsen ;)

Så här bra såg vi ;D



Och kom ihåg jag har INTE zoomat in NÅT! :P

Genrepet började och det va fart!



Efteråt så gick vi runt lite och då hälsade vi på Marcus som vi hade sett innan ;)
Träffade även andra bekanta ;)
Riktigt kul ! :D


Sedan började allt! Shit vilken känsla! Så grymt va det!! :D





Efteråt så skyndade vi oss till stängslet där man kan få autografer!
Allt va helt knasigt ...alla knuffades, trängdes och jag vet inte vad...Men jag fick i alla fall autograf två stycken i arvingarna och från Eric Saade! ;D

Felle och Fridah fick då prata med honom och så... :/
Aja får la bli nästa gång då :)
Dagen va grymt lyckad i alla fall! :D
Fick mkt ögonkontakt med Eric och jag fick han även att kolla på Cecilias skylt och Felles bild ;)
Såå .. aa Grymt nöjd e jag! ;D

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0