NRJ IN THE PARK! :D

NU KOMMER DE EFTERLÄNGTADE BILDERNA! :D

Skulle ha bloggat igår men jag hann tyvärr inte det... för klockan blev ganska mkt och så stängde min pappa av internet..... -.-

Aja men nu kommer det i alla fall ;)


Dagen började då kl.08.30 med att börja skolan :P
Hela dagen i skolan va jag helt borta och hur sjukt taggad som helst!

Runt tjugo i tre så kom jag och Felicia till Liseberg!
Väl där så stod vi och väntade på att liseberg skulle öppna i regnet!
Och vi va såååå snygga i våra gula ponchos med post märke på! :P

Tyvärr så hade vi ingen alls tänke på att fota det men aja :P

Vid tre tiden så öppnade de portarna och vi skyndade oss in till scenen !

Vi hade sagt att Felle skulle skynda sig först för hon e mkt snabbare än mig men något muppigt hände så helt plötsligt så kommer jag in först och ser ingen skymt av Felle så jag fortsätter mot scenen och får plats längst fram vid staketet lite på vänster sida ;)



Då stod även Mohombi uppe på scenen och soundcheckade ;)  (just då så hade jag hört talas om honom och visste inte hur han såg ut så jag la inte riktigt märkte till honom :P )

Sedan efter en liten stund så kom ERIK HASSLE ut! :D

Efter lite tveksamhet så skrek jag till Erik grattis i efterskott.
Men han hörde mig inte första gången så jag gjorde samma sak igen och då tackade han och bockade och kollade tacksamt mot mig :D

Sedan soundcheckade han... Efter en liten stund efter Hassle hade gått så kom Khazeen och Alexandra följt av Zahra :)
Sedan kom även Frida ;)

Efter en lång och rolig väntan (som gick väldigt snabbt ändå) så började allt!

Innan allt verkligen började så kom en person ut och satte igång publiken!





Sedan kom Knappen och Hakim ut! :D



Först ut av artisterna va Erik Hassle! :D



Han va/e sjukt grym! :D
Han kollade flera gånger mot mig och log och jag tror han pekade även mot mig! :D

Efter Hassle va det dags för REBOUND! :D



Jag kan ju säga att REBOUND va grymmma!!
Hade ögonkontakt med de flera gånger och jaa vad ska man säga? GRYMMA VA DE! :D




Efter REbound så kom Millon Style!



Riktigt bra va han!
När Millon Stylez va uppe på scenen så höll jag på med min kamera och plötsligt kommer Peo en vakt som jag har snackat lite med och plötsligt tar han min kamera och så tog han kort på mig och Felle :P



Haha fick sedan tillbaka min kamera och fortsatte att kolla på Millon Stylez



Efter Millon Style kom Lazee!
Har längtat att få se Lazee nu ett tag ! Han e riktigt cool! Och han va grym!



Sibel kom även också på scenen och de körde deras nya låt !



Sedan så gick Sibel av scenen och ut kom Mohombi som sjöng med Lazee och sedan gick även Lazee av scenen och Mohombi körde vidare!



Fick mkt ögonkontakt av både Mohombi och Lazee och Mohombi pekade även mot mig och log! :D


Sedan va det dags för Rasmus Seebach!




Fick inte så nice bilder på Rasmus för kameran dampa lite och segade bara för jag hade inte så mkt minne kvar på minneskortet :P


Efter konserten så träffade på lite av artisterna !
Vi såg även Bobby Oduncu ;)


Vi träffade även på Andreas (Wijk) ! :D

Riktigt kul att träffa honom igen! :D
Haha hade riktigt kul :D
Fick även en efterlängtad kram :) :$



Dagen va RIKTIGT GRYMM!! ÅHH! VILL TILLBAKA! :D
TACK ALLA SOM GJORDE DEN SÅ GRYMM!


// Lizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0