Lite bilder från igår!

Tjabba, Felle här!
Här kommer några bilder från igår! :)

Vi börjar med bilderna på Timo Räisinen!


oj
( Här hade vi 2 tjejer som hammnat lite fel.. Vi är INTE timo ;))






Nu några bilder på Amanda Jensen! <3


Det var inte alla bilder. Jag ska försöka fixa dom andra bilderna
så jag kan ladda upp dom! Men snart så kommer ju Lizza med
hennes snygga bilder också! ;))

.
.
.

På söndag så smäller det! Längtar verkligen till Rix-Fm festival! :D <3
Då åker ''Den fula tröjan på''
( Några av mina kompisar kallar den för det.. Det står jag (L) Rix-Fm!

Jag lyckades fånga en när dom kastade ut 5 såna från scenen! :P
Sån tur man kan ha haha.

KRAM // Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0