Inte långt kvar....

Tjabba Felle är här!

Nu börjar det närma sig.. Rix-Fm festival.... <3
Ska verkligen bli såååååå roligt!

.

Just nu så sitter jag och målar på en bild som ska föreställa Amanda Jenssen!
Ska träffa henne imon! (TJOHOO!)
Hon är grymt bra! ;D

Lizza ska såklart med då också..Hoppas att man träffar på någon man känner..
Kanske någon som man inte har träffat på ett bra tag.. Som Lizza e lite förtjust i?? ;)

Jag tror att alla vet vem vi talar om..... ;)

.

Men nu ska jag lägga mig är såå trött la mig assent igår kväll.. ( Sov över hos paulina )
Linn'ea var också med.. Vi kollade på film till 2 på natten... Sista filmen som vi sommnade till var Titanic... <3 Såå bra film.... Men ändå så sorlig....
*Snyft..*

;)

Men Godnatt alla! Drömm så sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0