HUMOR! ( Inte )

Tjabba, Felle här ;) <3


HAHA.. Natthumor.. Finns det något bättre?


( Varnar för RIKTIGT tråkig humor )
Frida frågade mig : Vad önskar du dig? ( Till min födelsedag.. :P )

Det första jag skrev var:

Erik segerstedt :D

Frida: Något annat??

Jag: NYA KOMIPSAR?? :P

Fast sen kom jag på att det behöver jag verkligen inte...Varför?
För jag har VÄRLDENS underbaraste kompisar som jag älskaaaaar!

Så sant som det är sakt Felicia LÖÖÖÖVE Hennes bästa vänner!

;)


Öööh... Jahopp... Då vare snart söndag... Då börjar skolan igen..
Har startat upp ett nytt projekt, ''Roomservice 2''
......
Så på måndag börjar vi med att måla om i klassrummet.. Och lite annat.


Men nu måste jag verkligen lägga mig... Somnar ju snart vid datan!
GODNATT, Sov så gott!

//Trötta Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0