Hemma!

Halloj!

Nu sitter man hemma igen :)
Fast jag har varit hemma ett väldigt bra tag nu :P
Aja det blev inte riktigt som tänkt.... Åkte aldrig till liseberg och såg Petter... Felle fick inte så det sket sig :/
Aja det får la bli nästa gång :)

Imon så ska jag tll frölunda återigen! Tre dagar i rad nu ju! Ska imon då till min farbror :)
Ska bli rätt kul ändå :)
Fast kanske inte ... MÅSTE TA MED MIG MIN IPOD IMON! Annars e det kört :O
Fast i för sig jag måste plugga imon också -.-
Damp!
Får la sitta hos min farbror och plugga....måste ju läsa ut en bok tills på söndag.... aja hoppas jag hinner :)


Va ute och fotade lite :)
Vädret va riktigt nice :) Bilderna kommer upp lite senare ;)

Då ska jag även lägga in lite bilder på det jag har fått av min mamma igår när vi shoppade ;)

Hej så länge :P

// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0