Gud villken dag!

Tjabba, Felle här! :D


Igår..... Hände det otroligt underbart roliga saker! Men även tråkiga...



Dom tråkiga ska vi inte prata om nu ;)

Vi pratar om det roliga istället!
Kolla in bilderna! :D

( Vissa bilder blev suddiga, Men några duger hoppas jag ;))


Jaa.. Tröjan säger ju allt ;)
Fast nu hemma så har jag fått en ny tröja som är lila, Och på den står det
Rix Fm <3 Mig
( Hahaha )


När man äntligen var framme fick man inte bli insläppt på scenen!
Dom var 3 timmar försenade... -.-


Broken Door! :D Man stog riktigt nära!
Så där behövde man inte Zooma in precis ;)


Tjoho!


Innan allt började hade dom ett förband ;)


Rebound. Eddie och Rabih var GRYMMA uppe på scenen!
dom fick hela publiken att sjunga och dansa med! :D <3




Love Generation, Nynnade tyvärr till deras låtar
tror jag... Men dom var ändå bra! :D



Erik Hassle <3 Han har en otroligt bra röst! En ny favorit ;) <3


Erik Grönwall Rockade verkligen loss på scenen! :D <3






Sen kom grymma Darin! :D <3




Sen så kom då Coola Ola!


Bilderna på E.M.D. Kommer strax upp!
Ha det gött Kram // Felle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0