......

Lizzah här!

Sorry att jag inte har bloggat...
Men jag har inte fått gå in på datan nu på några dagar...... -.-
Får egentligen inte vara inne nu men vad gör det... min mamma e så sur hon kan bli och jag skiter i det just nu..

I söndags ....Rix fm festival......Asso ....OMG!
Jag kunde verkligen inte hålla in mina tårar ....
Det gick bra under den största delen av konserten men när E.M.D. kom ut på scenen kunde jag inte hålla mig längre....
De bara forsade......T_T
Kännns så dumt att gråta bara så....men jag kunde verkligen inte hålla mig.....
Och det dumma va att vi gick fram till Andreas (Wijk) sen efter och aa....kan ju säga att han såg oss gråta....

Men nu måste jag dra annars får jag la mer skäll.....
Bilder och sånt om dagen kommer nog troligvis snart men vi få se när...

men ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0