dumma väder!

Tjaabba! Felle här! ;)

Villken dag.. Gick upp 8a för att kolla vädret, Och det skulle såklart regna och skit så det blev inget liseberg idag!

Så just nu så sitter man och skissar på en Eric Saade bild! Sak ha den på måndag på Lotta På Liseberg!

Så har man fått ASSNYGGA BRALLOR! 8D
Jag hade sakt att jag ville ha som innan men dom var för dyra då.... ( 500 kr. )
Som jag har sakt förut TACK GODE GUD FÖR REA! xD

NÄR JAG KOM DIT NÄSTA GÅNG KOSTADE DOM 10 KR! :O

Det är ju sjukt! :P

.
.

Och nu är det snart dax!! den 15......E.M.D.! <3

Då ska jag ge dessa bilder till Erik matte och Danny!


Fast på denna bilden så är dom inte riktigt klara är.. Dom ser lite muppiga ut ;)



Ha det bra! Kramis//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0