Darin! ;D

Halloj!

Sorry om jag har varit off på bloggen men jag har inte kunnat vara inne men nu e jag tillbaka!
I alla fall stunden :)

Igår så va jag och Felle i stan och träffade Darin! :D

Riktigt nice faktist! Va andra gången jag träffade honom :)
Det blev lite snurrigt och lite panik fick man när man skulle ta kort på alla kompisar med honom :P
Men det gick! ;D

Här kommer lite bilder från igår :D





Tog väldigt lite bilder igår runt 31 bilder bara xD


Fick även TVÅ kramar av honom xD
Riktigt nice :P

Sedan så fick jag även ut att jag älskade hans album :P
Haha ... han tackade och sa sedan hejdå ha det bra :D


Aja det va lite om dagen och lite av bilderna jag tog :)

Ha det!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0