Dagens låt ;))

Tjabba, Felle här igen. Fast nu med något mer vettigare...
Nämligen ''Dagens Låt'' ;)

Har verkligen Fastnat för denna!

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Det är Shakira med Waka Waka ( Time for Africa )
Tips: Lyssna på den... ;)

.
.
.
Usch, Kom nu att tänka på.... Snart är man 15..... :O
Va tiden går fort när man inte tänker på det!
Då får jag ta moppekörkort.. ( YIPPIEE! )

Hmm..Något mera vettigt som jag har att skriva idag?
Naej... Tror inte det.. Men jag skriver imon om hur det blir med Darin :D

( Fast det kan hända att jag skriver senare så ;))




Fy.....villken konstig magkänsla jag fick helt plötsligt då!!
Jag vet inte vad det är med mig.... Käns som om något kommer att hända... Något dåligt.. Eller så är jag påväg att bli sjuk.....Hoppas att jag bara inbillar mig nu bara så vi kan åka imon.. Om jag får.. ;)

Men ha det gött allihopa! Kram // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0