2/3 teori lektioner avklarade! :)

Jahopp nu va andra teori lektionen avklarad! :)
Gick la rätt bra :)
Även om jag kanske känner mig lite dum i mellan åt :P
Jag kan direkt nästan ingenting om mopeder eller trafikregler, skyltar.... men det går framåt :P
Haha xD

Ska nu läsa ut en hel bok tills på söndag! :O
Jag klarar nog att läsa ut den men vet inte riktigt om allt kommer sätta sig :P

Aja bara att kämpa på :P

Jag skulle ju lägga upp bilder från i måndags men jag tror inte jag kommer hinna det....
Jag hade problem med att lägga in bilderna förut för det va nåt konstigt så datan ville inte läsa mitt kort -.-
Aja men bilderna kommer imon lovar!
Fast om jag hinner så KANSKE kommer de idag :)

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0